Thursday, December 12, 2013

Sembla que hi ha corrent d'aire

Avui m'he hagut de quedar més estona de la prevista a la feina. Tenim un petit huracà de visita, "Ivar" l'anomenen, i la policia ha decidit tallar la circulació d'autobusos mentre passa. M'ha tocat passar pel supermercat a comprar alguna porqueria per sopar. Fideus deshidratats, un parell de pomes i una bossa de patates fregides. Depriment. Una mica de vent sí que fa, tot 'ha de dir.

Està fent un temps molt i molt boig. Fa dies que no baixem dels 3 o 4 ºC. Hem arribat a estar a 10 ºC. En ple mes de desembre. L'any passat a Trondheim estaven a -10 ºC, que és el que toca. Un dels motius per venir a Noruega va ser que hi feia fred. Potser no el motiu més important, però un motiu al cap i a la fi. Quina estafa. Estic per demanar que em tornin els calés.

Les finestres de l'oficina semblen les d'un cotxe dins d'un túnel de rentat. Cap a la part final, on els canons d'aire assequen el cotxe. Les gotes d'aigua van amunt i avall i les finestres tremolen. Mentre no se'n vagi la llum tot anirà bé. De moment no hi ha ordre de deixar circular els autobusos i ja és un quart de vuit del vespre. Preferiria ser a casa, francament. Començar a posar pijames als petits per després ficar-los al llit a dormir. I poder estar una estona al sofà amb la Lidia veient un altre capítol de "The Newsroom".

Sembla que els autobusos començaran a circular altra vegada a partir de les vuit. Viscaaaaaa!!! A córrer, que no vull perdre el 3, que si no, em tocarà esperar.

I ja sóc a casa! Són increïbles aquests noruecs. El 3 ha passat just a l'hora que li tocava. Sempre puntuals. Com s'ho deuen fer per anar gairebé sempre a l'hora?

Vinga, me'n vaig al sofà, que a la Lidia i a mi ens espera "The Newsroom".

Apa, a reveure!

No comments:

Post a Comment